Пошуковий запит: (<.>A=Резунова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Резунова О. С. Використання ділових ігор як ефективного засобу формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв [Електронний ресурс] / О. С. Резунова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 348-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_58
|
2. |
Резунова О. С. Аналіз результатів педагогічного експерименту з формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів у вищих аграрних навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. С. Резунова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(2). - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(2)__17
|
3. |
Резунова О. С. Формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв шляхом підвищення професійної компетентності викладача вищого аграрного навчального закладу [Електронний ресурс] / О. С. Резунова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2014. - Вип. 199(1). - С. 305-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(1)__49 Конкретизовано уявлення про сутність і структуру феномену "крос-культурна компетентність майбутніх економістів-аграріїв", охарактеризовано критерії та рівні її сформованості. Встановлено, що поняття "крос-культурна компетентність" має кілька синонімів: "мультикультурна компетентність", "міжкультурна компетентність", "етнокультурна компетентність", "транскультурна компетентність". Визначено й обгрунтовано сукупність організаційно-педагогічних умов, що забезпечують успішність формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв. Розроблено модель процесу формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів у аграрних ВНЗ. Визначено, що в контексті дослідження доцільним є комплексне застосування системного, компетентнісного, культурологічного й особистісно орієнтованого підходів, що сприяє цілісному поетапному впливу на формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів у аграрних ВНЗ. Експериментально доведено ефективність визначених організаційно- педагогічних умов та авторської моделі формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв.
|
4. |
Резунова О. С. Інноваційні технології викладання ділової англійської мови в аграрних ВНЗ [Електронний ресурс] / О. С. Резунова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2014. - Вип. 206. - С. 176-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil
|
5. |
Резунова О. С. Мотивація до навчання як педагогічна умова формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв [Електронний ресурс] / О. С. Резунова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 378-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_50 Проаналізовано поняття мотивації навчальної діяльності. Зазначено, що серед дослідників існують розбіжності в поглядах щодо пріоритетності різних видів мотивів для успішності навчальної діяльності. Підкреслено, що найбільш адекватними навчальній діяльності вважаються пізнавальні мотиви – широкі пізнавальні, навчально-пізнавальні, мотиви самоосвіти. Подано класифікацію мотивів за трьома типами: ситуативна мотивація; сугестивна мотивація; мотивація, пов’язана з психологічними особливостями особистості та ставленням до навчального процесу. Доведено, що однією із важливих функцій викладача є стимулювання позитивної мотивації кожного студента в процесі організації різноманітних видів діяльності, зокрема створення викладачем таких ситуацій, які б спонукали студентів до пошуку розв’язання навчальних проблемних ситуацій.Проанализировано понятие "мотивации учебной деятельности". Отмечено, что среди исследователей существуют разногласия во взглядах относительно приоритетности различных видов мотивов для успешности учебной деятельности. Подчеркнуто, что наиболее адекватными учебной деятельности считаются познавательные мотивы – широкие познавательные, учебно-познавательные, мотивы самообразования. Представлена классификация мотивов по трем типам: ситуативная мотивация; суггестивная мотивация; мотивация, связанная с психологическими особенностями личности и отношением к учебному процессу. Доказано, что одной из важных функций преподавателя является стимулирование позитивной мотивации каждого студента в процессе организации различных видов деятельности, в частности создание преподавателем таких ситуаций, которые бы побуждали студентов к поиску решения учебных проблемных ситуаций.The notions of motivation for learning activities are analyzed. It is noted, that there is a controversy among scholars regarding priorities of various kinds of motives for learning activities. Emphasis is made on the cognitive motives being the most relevant to learning activities – expansive cognitive, learning-cognitive motives for self-education. A three-type classification of motives is presented: situational motivation; suggestive motivation; motivation related to psychological features of an individual and their personal attitude towards learning process.
|
6. |
Крамаренко Т. В. Особливості організації навчального діалогу опосерекованого засобами інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Т. В. Крамаренко, О. В. Литвинова, О. С. Резунова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 277. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_277_25
|
7. |
Резунова О. Формування культури наукового мовлення майбутніх докторів філософії на заняттях з англійської мови [Електронний ресурс] / О. Резунова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2019. - Вип. 23(3). - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2019_23(3)__25
|
8. |
Резунова О. С. Дистанційне навчання в аграрних ВНЗ у контексті міжкультурної комунікації [Електронний ресурс] / О. С. Резунова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2011. - № 2. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2011_2_32
|
9. |
Крамаренко Т. В. Використання Інтернету та електронних освітніх ресурсів у навчальному процесі вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. В. Крамаренко, О. С. Резунова // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 251–255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_1_43
|
10. |
Резунова О. С. Формування педагогічної самоефективності викладача як невід’ємний складник його інноваційної професійної діяльності [Електронний ресурс] / О. С. Резунова, О. Л. Передерій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 85. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_85_35
|
11. |
Резунова О. С. Формування граматичної компетентності здобувачів на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у немовних закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. С. Резунова, В. В. Резунова // Педагогічні науки: теорія та практика. - 2022. - № 1. - С. 292-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2022_1_46
|